יניב לס
קואצ'ינג | אימון אישי | אימון עסקי | אימון כלכלי

אפליקציות לניהול עסק שכדאי לכם להכיר

הרבה פעמים בעלי עסקים ממשיכים לעבוד בשיטות עבודה שהצליחו כשהעסק היה בתחילת דרכו וכמות הלקוחות/עובדים הייתה מועטה. אך כאשר העסק גדל מומלץ להסתייע באפליקציות שונות- שכל מטרתן היא לשפר ולייעל את ניהול העסק ואת תהליכי העבודה הקיימים בו.

עודכן לאחרונה ב-28 באפריל 2022

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on email

אפשר למצוא אלפי אפליקציות שיסייעו לכם לשפר את הפעילות העסקית וגם לחסוך הרבה מאוד כסף וזמן יקר. כמובן שלא חייבים להכיר את כולן, אך מומלץ להיחשף לסוגי אפליקציות שונים ולבדוק מה מתאים עבורכם – שימוש באמצעים טכנולוגיים יקל עליכם ויסייע לכם ביצירת סדר ובארגון העסק.

לאחר בדיקה מעמיקה וניסיון של אפליקציות שמיועדות לבעלי עסקים, אספתי עבורכם מספר אפליקציות שיוכלו לסייע לכם בהתנהלות העסקית ולשפר תהליכי עבודה.

להלן מספר אפליקציות מומלצות:

דרופבוקס (DROPBOX) / גוגל דרייב (GOOGLE DRIVE)

פלטפורמות שיתוף ושמירת קבצים מהפופולריות ביותר בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים וכ-500 אלף עסקים.

דרופבוקס וגוגל דרייב יעילות במיוחד לעסקים שרוצים לשתף מידע עם עובדים שעובדים מהבית.

ממליץ לבחון את 2 האפליקציות (נותנת שירות זהה) ולבחון מה מתאים עבורכם.

dropbox

אסאנה (Asana) / קליק-אפ (ClickUp)

בעזרתן תוכלו לנהל את כל המשימות והפרויקטים בעסק שלכם ולעקוב בקלות אחר ההתקדמות בכל אחד ואחד – דבר שיוביל לשיפור שיתוף הפעולה והתקשורת בעסק שלכם.

ניתן לשתף רשימות, להעלות תמונות וקבצים ולתקשר בלי צורך באימייל. שתי האפליקציות פועלת עם גוגל דרייב ודרופבוקס בקבצים מצורפים.

אקספנסיפיי (Expensify)

אקספנסיפיי תקל עליכם לעקוב אחר הוצאות נסיעות בעסק שלכם.

אם תחברו חשבון כרטיס אשראי או דביט לחשבון האקספנסיפיי, האפליקציה תבצע חיובים ישירות על חשבון ההוצאות.

תוכלו גם לצלם את הקבלות על הוצאותיכם ואקספנסיפיי תחלץ מהתמונה את המידע הרלוונטי.

פרשבוקס (FreshBooks) / קוויק בוקס (QuickBooks)

שתי אפליקציות אלו מאפשרת לבעלי עסקים קטנים או לעובדים עצמאיים דרך פשוטה לנהל ולעקוב אחר קבלות.

שתיהן עובדות גם על מחשבים אישיים ויודעות להפיק שורה של דוחות עסקיים, בהם דוחות רווח והפסד.

*חלק מהאפשרויות בשתי האפליקציות בתשלום, אך מאפשרות תקופת ניסיון.

טודו-יסט (Todoist) / אני.דו (Any.do)

אפליקציות מצוינות שמסייעות בארגון סדר היום, כוללות עדכון וקביעת תזכורות (גם קוליות) ומשימות.

ניתן לעשות זאת דרך הסמארטפון, המחשב האישי או הטאבלט תוך סנכרון עם לוח השנה המקוון שלכם.

 

הצגתי לפניכם מספר אפליקציות מומלצות – עם זאת,
מציע לכם לבחון ולראות מה מתאים לצרכים שלכם.
בהצלחה בשיפור התהליכים בעסק שלכם!

5/5 - (1 vote)

מלווה אנשים ועסקים, תהליכים שמובילים להשגת יעדים, להתפתחות ולהצלחה בכלל תחומי החיים.

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on email

לשיתוף:

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on email
תוכן עניינים

תוכן עניינים

תגובות:
להצטרפות לרשימת התפוצה:
error: פעולה זו חסומה.
מעוניינים בפגישה עם מאמן אישי / עסקי / כלכלי ?
פגישת qmark

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון ומיקוד אישית – ללא התחייבות