מהם מדדי הביצוע העיקריים של העסק? (KPI)
כל עסק צריך להגדיר יעדים עסקיים ברורים ולקבוע את הדרך הטובה ביותר לבצע מעקב אפקטיבי אחר ההתקדמות לקראת השגתן. במאמר הבא, אשתף אתכם מה זה KPI ומהם המדדים החשובים לניהול העסק שלכם.
ייעוץ עסקי » מאמרים
כל עסק צריך להגדיר יעדים עסקיים ברורים ולקבוע את הדרך הטובה ביותר לבצע מעקב אפקטיבי אחר ההתקדמות לקראת השגתן. במאמר הבא, אשתף אתכם מה זה KPI ומהם המדדים החשובים לניהול העסק שלכם.
אסטרטגיה וטקטיקה הם שני מונחים נפוצים בעולם הניהול העסקי. אבל, למה בדיוק הם מתכוונים? ומה ההבדל בין אסטרטגיה לעומת טקטיקה ולמה ההבדל הזה כל כך חשוב לניהול העסק? במאמר הבא אפרט על ההבדלים בין השניים והקשר ביניהם.
מה הדבר הראשון שקופץ לכם לראש כשאתם שומעים את המילה "שיווק"? לרוב, כשנחשוב על שיווק, נחשוב על פרסום, קמפיינים ממומנים, מדיה חברתית וכדו'. אבל, עסקים רבים שוכחים ליצור לעצמם "שגרירים" לעסק – דבר היכול להביא להם ערך שיווקי רב.
ניהול עסק דורש עבודה קשה, מסירות ומחויבות. בין אם אתם בתחילת דרכם ובין אם אתם מנהלים עסק כבר זמן מה, במאמר זה אמליץ לכם על מספר דברים פשוטים שביכולתכם לעשות כדי להוביל את העסק שלכם להצלחה.
"חוק 5 השניות" הוא טכניקה שפותחה ע"י מל רובינס. מטרתה העיקרית של טכניקה זו היא לעזור לכם להפסיק לדבר על "מה שאתם צריכים לעשות" ולהתחיל לעשות. במאמר זה אסביר לכם איך יישום פשוט של החוק יכול לסייע לכם בעסק ובניהול כל תחומי החיים.
הפחד מכישלון הוא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שאנשים מחליטים לא להקים עסק משלהם- יציאה מאזור הנוחות אל הלא נודע דורשת אומץ רב. כדי להקל עליכם את התהליך ולסייע לכם לגשת אליו ביותר ביטחון, אשתף אתכם במספר טיפים למניעת כישלון עסקי.
מעקב אחר המתחרים שלכם הוא יותר מבדיקה פשוטה אחריהם ועל מה שהם מציעים. ביצוע מעקב אחר עסקים בתחום קרוב לשלכם (אם לא זהה) הוא דבר הכרחי וחשוב לטובת צמיחה מתמדת של העסק שלכם.
אסטרטגיית שימור לקוחות מוצלחת תוביל לרמות שביעות רצון גבוהות יותר של לקוחות וגידול בהכנסות לעסק שלכם. כאשר הלקוחות שלכם מרוצים, הם יחזרו שוב ברגע שיזדקקו למוצר/לשירות שלכם – שימור לקוחות = הגדלת רווחיות בטווח הארוך.
להצליח, זה דבר אחד. להצליח בצורה יוצאת מן הכלל? זה דבר אחר לחלוטין. כדי להגיע להצלחה שהיא יותר מהצלחה סטנדרטית, אתם צריכים להיות מוכנים להשקיע ולעבוד קשה. במאמר זה אשתף אתכם בעובדה שאולי תהיה מפתיעה לחלקכם- חלק מהגורמים להצלחה נעוצים דווקא בזמן המנוחה- בסוף השבוע.
בדיוק כמו כל אדם פרטי, אחד המאפיינים החשובים לעסק שלכם הוא האמינות- חשוב ליצור אותה, וחשוב גם לשמור עליה. אם הלקוחות שלכם סומכים על המוצרים והשירותים שלכם ומסתמכים עליהם, המוניטין החיובי שאתם צוברים ישמש כ-"מכפיל כוח" למכירות שלכם. לעומתו, מוניטין שלילי יעכב מאוד את הצמיחה שלכם, יפגע ביכולת שלכם לשמור על לקוחות קיימים ויקשה על מציאת לקוחות חדשים.