ייעוץ עסקי | יועץ עסקי

המשולש העסקי – שלושת היסודות של העסק

אחת ההסתכלויות החשובות לבעלי עסקים, שיכולה לעזור לנו להבין כל אחד מתחומי האחריות והפעולה של בעל העסק, היא "המשולש העסקי". מהם אותם שלושת היסודות העיקריים לבעל עסק? ומה תוכלו להשיג ע"י חיזוק של כל אחד מהם?

עודכן לאחרונה ב-2 ביוני 2024

כבעלי עסקים, חשוב להבין כי עסק מורכב משלושה יסודות עיקריים, אשר אמורים וצריכים לעבוד כל הזמן במקביל ובסינרגיה.

לפניכם ה-"המשולש העסקי" כפי שאני ממציג ללקוחותיי:

מקצוענות

תחום ההתמחות הספציפי של העסק. כבעלי העסק, ככל שתגלו שליטה ובקיאות רבה יותר בעולם המקצועי המאפיין את המוצר או השירות שלכם, אשר אותו אתם מתכוונים להעביר ללקוחות שלכם, זה יקרין החוצה – איכות, ביטחון ותחושת סמכותיות, שתעזור לכם להוביל את הלקוח ותגרום לו לסמוך עליכם.

ניהול ובקרה

כל מה שקשור ל”מאחורי הקלעים” של העסק: עולם הבנקאות, תמחור, תזרים מזומנים, תקציב, מימון, תוכניות עסקיות, קריאה וניתוח דוחות עסקיים, ניהול סיכונים, ניהול עובדים. גם אם אין ברשותכם את הידע להתמודד עם כל אחד מהנושאים הללו, כדאי שתמצאו את הדרך שלכם להשתפר בהם כי יש להם השפעה מכרעת על הצלחת העסק.

שיווק ומכירות

רשתות חברתיות זו רק פלטפורמה: היסוד הזה בעסק יתבסס ויגדל בעיקר הודות לאסטרטגיה השיווקית שלכם ולתהליך המכירה שעובר הלקוח העתידי שלכם. עליכם לעזור לו להבין שהתועלות שתוכלו לייצר עבורו הן הכרחיות. עליכם לייצר אצלו תחושה שהוא יכול לסמוך עליכם שאתם תהיו הגורם שיכול לקחת אותו מהמצב הקיים, אל מצב טוב יותר.

אז איך נראה המשולש העסקי שלכם?

אם תבדקו באופן שוטף כל אחת מפינות המשולש, ותשכילו לבצע שיפורים שייטיבו עם העסק שלכם, לאורך זמן תראו השפעה חיובית וצמיחה עסקית. ואם קשה לכם לבד, מוזמנים לפנות בעל מקצוע.

רוצים ליצור קשר עם יועץ עסקי?

השאירו פרטים לתיאום פגישת אבחון ואסטרטגיה – ללא התחייבות

5/5 - (12 votes)

מלווה עסקים וחברות - תהליכים שמובילים להצלחה עסקית בדגש על פיננסים לצד התייעלות עסקית.

לשיתוף:

תוכן עניינים

תוכן עניינים

תגובות:
להצטרפות לרשימת התפוצה:
error: פעולה זו חסומה.

לפגישת ייעוץ עסקי

מה תקבלו בפגישה?

  • אבחון עסקי – בפגישה ננתח את העסק שלכם, את ההתנהלות העסקית שלכם ונבין יחד מהם האתגרים בעסק שלכם.
    תקבלו התייחסות לכלל התחומים הנדרשים בעסק ותבינו מהן הפעולות שאתם צריכים לבצע כדי להגיע ליעדים העסקיים שלכם.
  • צורך ספציפי – ייתכן וישנו צורך ספציפי: בחינת רווחיות, התווית אסטרטגיה שיווקית, מימון, היתכנות לתהליך הבראה פיננסית או כל תחום אחר בעסק שלכם שנדרש ייעוץ מקצועי.

לתיאום פגישה, מלאו את הפרטים: